Graag help ik je met het toepassen van je code. De meest voorkomende problemen en oplossingen vind je hieronder. Ik vraag je vriendelijk om deze door te nemen. 💡 Bekijk ook onze video waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je een bestelling plaatst met een kortingscode.

De code werkt niet (meer)
Vervelend dat de kortingscode niet werkt. Dit kan een aantal oorzaken hebben:

  1. Het kan zijn dat je de bestelling hebt afgebroken omdat je de betaling niet hebt afgerond. Na 30 minuten kan je de code weer toepassen.
  2. Kijk op de voucher of je het juiste product kiest. Het is niet mogelijk om een ander product of een kleiner formaat dan vermeld staat op de voucher te bestellen. Een groter formaat kan wel.
  3. Heb je al een andere kortingscode toegepast? Dan kan je niet een tweede code verzilveren. Je kan één code per bestelling gebruiken.

Het bedrag wat je moet betalen klopt niet

  1. Kijk op de product pagina naar het bedrag wat bij het product staat. Komt dat overeen met de korting die je krijgt? Dan heb je extra opties aan laten staan. Deze kan je verwijderen tijdens stap 2 van het bestelproces.
  2. Sommige vouchers geven een korting van een bepaald bedrag in plaats van een gratis product. Of dit het geval is, staat vermeld op de voucher.

Je code is verlopen
Als service maken wij de inlevertermijn standaard wat langer. De kans is groot dat je code nog toe te passen is binnen een jaar nadat je deze hebt ontvangen. Als je de code al hebt getest en als deze niet meer werkt, ontvang ik graag de voucher zodat ik kan kijken of ik de code verder kan verlengen voor je.

Je weet niet waar je de code kan toepassen
De code vul je pas in wanneer je je product in het winkelwagentje hebt staan. Hier vind je het vlak ‘kortingscode invoeren’. Wanneer je op ‘pas toe’ klikt, zie je dat de korting verrekend wordt. Je vindt de code die je moet gebruiken terug op de waardebon die je hebt ontvangen.

Heb je de voucher niet ontvangen?
Hier kunnen wij je helaas niet mee helpen. De voucher wordt verstrekt vanuit de dagdealpartij waarbij je deze hebt gekocht. We raden je daarom aan contact om contact op te nemen met de betreffende partij.

Is het niet gelukt? Dan ontvangen wij graag de gehele voucher en een screenshot van je winkelwagentje, het liefste via een laptop- of computerscherm, zodat onze codeafdeling je zo goed mogelijk verder kan helpen.Â